neděle 10. února 2013

Přednáška v Děčíně

Ve čtvrtek 7. února proběhla v Městské knihovně v Děčíně. Jednalo se již o druhou přednášku konanou pro ZOO Děčín a já jsem moc rád, že mi byla tato možnost opět nabídnuta. Už samotná možnost přijet do té nádherné krajiny plné kopců a skal stála za to. Po loňské přednášce s názvem "Napříč JAR" jsem letos dorazil do Děčína s okružní cestou kolem Jižního ostrova nového Zélandu. Sál knihovny byl již deset minut před zahájením přednášky zcela zaplněn a před samotným začátkem bylo třeba donést další židle. Sešlo se tu několik desítek lidí napříč věkovým spektrem, z čehož mám pokaždé ohromnou radost. Během dvou hodin se nám podařilo na mapě Jižního ostrova urazit 3500 km a prohlédnout si zhruba 450 fotografií z celé cesty. Z první letošní přednášky mám radost a z Děčína jsem odjížděl spokojený. Všem zúčastněným i samotné ZOO Děčín bych za to rád poděkoval!




Žádné komentáře:

Okomentovat