úterý 11. prosince 2012

Zima může začít


Jak jsem před nedávnem už naznačoval v článku o expedičních saních, tuto sezónu bych rád strávil na přechodech hor. Bude to  kromě toho také skvělý trénink a získávání zkušeností pro cesty po Skandinávii. 
Dlouhou dobu jsem uvažoval, pro jakou variantu saní se rozhodnout a zvítězila vlastně kolegialita. Místo originálních Fjellpulken (jejich cenu prostě nejsem v tuto chvíli ochotný akceptovat) nebo domácí výroby na základě koupených plastových saní ze zahraničí, která by mi zabrala spoustu drahocenného času a ve finále by stejně nebyla tak levná, jsem se rozhodl pořídit si saně od zmiňovaného Honzy Harnoše, který je také horským průvodcem. 

S Honzou jsme se tedy sešli na benzínce nedaleko Brna a já si od něj pořídil dvoje saně. Možná o něm ještě z mých úst (či řádků) uslyšíte, protože je to sympatický chlapík, se kterým možná ještě něco společného "uvaříme". Minimálně bych od něj rád získal pár zkušeností se stavbou ekologického domu ze slámy. 
Expediční saně jsou tedy doma a zimní přechody mohou začít. Pokud byste měli zájem se s přáteli také připojit a zkusit si pár dní na horách se saněmi, spát ve sněhu, užít si pravé zimní dobrodružství a zároveň třeba poznat nová místa, stačí jen napsat a zkusit najít volný termín. Těch ale pomalu ubývá, protože už v tuto chvíli mají saně ve svém diáři obsazené min. 4 víkendové cesty. Neváhejte tedy dlouho, vždyť žijeme v zemi, kde je potřebný sníh jen několik málo měsíců a někdy i jen týdnů v roce :)

Žádné komentáře:

Okomentovat